tisdag 21 juni 2016

Pionpapper


Hej!
Det var nog flera år sedan jag tillverkade papper med blommor i.
Det är ju mest tryck jag jobbar med nu för tiden och då ska det vara vitt, vitt.

Men idag fick jag ett ryck och gjorde 50 ark med pioner, ormbunksblad och gökörtsblad.

En del av mina kunder vill ha presentkort tryckta till sina butiker,
och det är till detta dessa papper ska vara.

Det är roligt med de blomstrande pappren, men oj vilken tid de tar
att tillverka mot de vanliga vita!

Kram Anna
 


4 kommentarer:

Rosor och Akvileja sa...

Det blir så vackert när man ser blommorna i papperet.
Ha det bäst. Åsa

Anna sa...

Tack Åsa, jag det blir verkligen levande ark där alla är unika!

Loppisälskare sa...

Så vackra! Vi har en pappersmakerska här i stan, men dina ser ett strå vassare ut med dessa blommor.
Ha en härlig midsommarhelg!
Kram / RosMarie

Eva Agnes sa...

Väldigt, väldigt fina blev de papprena......
Kramar
Eva Agnes