måndag 7 september 2015

Nya diktkort i sortimentet!

Hej!
Nu är jag hemma från tjejresan till Marseille!
Jag har inte fått kort mailade från alla väninnorna än, så det får jag skriva om en annan dag.
Härligt hade vi det i alla fall!

Idag tänkte jag visa höstens nya diktkort i födelsedagstema!
De finns i bloggbutiken om ni ser något ni vill beställa, eller kanske hos någon av mina återförsäljare.
 

Till mamma på födelsedagen

Till pappa på födelsedagen

Till min dotter på födelsedagen

Till min son på födelsedagen

Till min syster på födelsedagen

Till min bror på födelsedagen

Till min älskade på födelsedagen

Till min vän på födelsedagen

Till mitt barnbarn på födelsedagen

Grattis i efterskott

Kram Anna


1 kommentar:

Änglarum sa...

Hej!så kul med tjej tripp.det får du visa bilder från sedan :) fina dikt kort ha det gott< kram Jessica