tisdag 3 februari 2015

Vårens nya diktkort!

Hej!
Så snabbt det gick att komma in i de gamla rutinerna igen efter resan...
Nu längtar jag ut efter att få göra kundbesök igen!
Det blir väl lite rapporter från vackra butiker framöver hoppas jag!

Jag tänkte visa vårens nya diktkort idag!
Siv Anderssons innerliga dikter är min största produkt!

De är som vanligt tryckta på mitt egentillverkade handgjorda papper!
Mått 7 x 14 cm med snöre i ovankant. Kanterna är handskurna med skärmaskin.
Det går att beställa direkt av mig via mail: annas.ideer@telia.com
Pris 30:-/st. + porto
Jag har mängder av återförsäljare också, listan syns här:
http://www.annasideer.se/aterforsaljare.htm 
Det är inte alla som har diktkorten.

Först 3 dikter på temat vänskap...

Vi har känt varandra så länge...

Vill att du ska veta...

Tack för att du är min vän
En kusin

Krya på dig
Ett gott liv


4 kommentarer:

Loppisälskare sa...

Dikten om ett gott liv, var tänkvärd. Så lätt att tänka att livet skulle levts tidigare, när allt var annorlunda eller en gång när...istället för här och nu.
Kram / RosMarie

Fröken Tindra sa...

Jättefina kort och vackra texter!
Kram!

Torpliv sa...

De är verkligen fina, de nya korten, och med vackra texter. Kan tänka mig att de blir väldigt populära!
Kram Petra

Anonym sa...

Helt underbara dikt kort, har köpt till mina barn och barnbarn... väldigt uppskattat.
Fortsätt med allt det fina du gör...
Kram Birgitta