söndag 15 februari 2015

Trädgårdsglädje!

Hej!
En grå februaridag som denna behöver lysas upp en aning!
Här är en av vårens nyheter!
Siv Anderssons dikt "Trädgårdsglädje" med Eva Agnes vackra design
tryckt på vit plåt som klarar att vara ute i växthus/uterum!
Du hittar den i bloggbutiken

Hittade några vackra blomsterbilder i datorn...
Åh, vad jag älskar pioner!

Krokusarna växte i vår gräsmatta i våras, de riktigt "hoppar" upp mot solen!
Vad jag längtar till våren och till blommorna som ligger där och vilar...
Januari-mars skulle jag vilja stryka ur almanackan...

Jag tror bestämt att jag ska ge mig ut på lite kundbesök i nästa vecka
så man får något roligt att se fram emot!
 
Kram Anna


3 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här, nu måste det snart bli vår...
Kram Birgitta

Änglarum sa...

Så fina vårkort <3 ja du i dag känns våren långt borta..var o hämta mitt paket från Jotex,det räckte för idag :)) ...(är ju ledig efter helgjobbet) kul med kundbesök,kör försiktigt bara kram Jessica

Fröken Tindra sa...

Ja, nu väntar man ivrigt på allt fint som skall dyka upp ur jorden. Skall bli spännande att se om mina väldigt sent planterade lökar kommer upp med blomster i överflöd. Hi, hi.
Kundbesök låter inte dumt alls i dessa grå dagar.
Kram!