tisdag 14 augusti 2012

Nyheter på ingång m.m

Hej!
Packar för fullt inför FORMEX och tar bl.a med mig och visar en av höstens stora nyheter - anteckningsböckerna! När jag får mer tid ska jag visa dem lite noggrannare, men de går att se på hemsidan! Underbara Eva har varit igång och hjälpt mig med denna ljuvliga design! 
 
De innehåller cremefärgade blad och har matchande baksidor. De kommer in i lager i början av nästa vecka.
 
2 nya isskrapor har jag också att visa! Den högra med ängeln har Eva också lagt sin hand vid!
 
Bilen är i princip färdigpackad, nu återstår den personliga packningen med kläder osv. Tycker det känns som jag har väldigt mycket plats i bilen!? Kan jag ha glömt något? Får inte hända...
 
Jag är spänd, nervös och fylld av förväntan...Som det ska vara troligen!:) 
Återkommer efter mässan och berättar om den!
Kram Anna

12 kommentarer:

Änglarum sa...

Helt klart fina anteckningsböcker..hoppas du får plats själv i bilen ;) ska bli kul att höra hur du haft det sen..ha det så bra!kram Jessica

Nyanser av vitt sa...

Läste precis om dig i Formexkatalogen. Det kommer att gå bra Anna. Finns ju inga som du där.
Kör försiktigt
Kram Agneta

Unknown sa...

Hoppas du får underbart på mässan o det kommer att gå jätte bra för dig. Det du har har ingen du är unik. Lycka till kramar Beijan

Sofia sa...

STORT lycka till!!!!
Kram Sofia

Anonym sa...

Så mycket fina saker du har, det kommer att bli toppen bra.
Kram Birgitta

Maj sa...

Lycka till! //M

Unknown sa...

Åh det kommer gå så bra så;) Kan inte göra annat;)

Stort lycka till och glöm inte att njuta också;)
Kram
Annie

Ps ett sådant där anteckningsblock måste jag bara ha sen, kan ju aldrig få för många;)

Rosa i huset i vitt sa...

Ha det bra på Mässan

Kram Rosa

www.InWhite4You.se sa...

Oh så vackra arrngemang. Jg dyker upp på lördag. Är det någon speciell tid som du vill ha hälp får du höra av dig. Jag har 076-6113326 Tänkte försöka träffa "Knorkan" också, vi följer varandra på facebook och Instagram som det heter.
Lycka till nu och kör hårt.
Kram Lena

Titti sa...

Ha det så bra på mässan & jag önskar dig en fin helg. Kram Titti

pepparkakshuset sa...

oj oj mycket packning*ler-hoppas du har en bra mässa!

idag var jag i norsholm hos butiken bondromantik-de ade ju dina saker:)) kul och se och känna på dem i verkligheten hihi

kramar ELLINOR

Änglar & Hjärtan sa...

Det va roligt att träffa dig där idag! Anteckningsböckerna är helt underbara! Hoppas det blir bra för dig i slutänden :)
//Alexandra (syster till Stefanie på Garnboden)