torsdag 2 augusti 2012

En av höstens nyheter

Hej!
En av mina höstnyheter är dessa receptkort! 6 varianter har jag gjort och intresset från mina återförsäljare är redan STORT! Kul när man träffar rätt!
 
De är tryckta på mitt egentillverkade handgjorda papper. 
Längst upp sitter ett snöre, under receptet har jag tryckt en bild. Kanterna är klippta med mönstersax.
 
*Vaniljpannacotta (GI) som man kan äta med gott samvete!:)
*Mormors kolakaor, min mammas favoritrecept.
*Kladdkaka i mikro, suveränt snabbt gjord! Får man oväntat besök brukar man ha dessa ingredienser.
*Ananaspaj, frisk och god!
*Bananpaj, smaken liknar friterad banan på kinarestaurang!
*Dumlekakor, supergoda och ser otroligt proffsiga ut!
Privatkunder hittar dem i bloggbutiken för 25:-/st.
Har du butik hittar du dem på hemsidan
Kram Anna

11 kommentarer:

pepparkakshuset sa...

halloj! vilka fina receptkort:)) såklart vill man sålja sånna i sin butik

ha en bra dag o du kolla in min utlottning! jag firar ett år*ler

kramelikram ELLINOR

Nyanser av vitt sa...

De är superfina. Måste nog ta in dem :O). Kul att du är med i min sommar utlottning.
Sköt om dig
Kram Agneta

Änglarum sa...

Hej! de var verkligen fina.ha en fin em/kväll kram Jessica

Maj sa...

Ser jättefina ut! //M

flickorna i mellby sa...

Receptkorten är kanon!!!
Sedan undrar jag: -Finns det så många kantareller ??? Har aldrig fått ihop mer än till nån omelett, men nu får jag minsann ge mig ut...
Kram och ha en härlig helg
Ann

Titti sa...

Jättefina receptkort & tack för de underbara sakerna du skickade härom veckan. Ha en fin kväll. Kram Titti

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefina receptkort...måste jag nog beställa några sen.
Ha en trevlig helg
Kram Rosa

Lycka är ~ Onnea on sa...

tack Anna för fina vinsten. allt är bara sååå fint!

www.InWhite4You.se sa...

Ja kan intyga att de var helt underbara. Tack Anna!! Man blir baksugen bara man ser dem. Sen vet jag inte om du tänkt så men man kan ju hänga upp dem och ha ytor fria när man bakar och kletiga händer behöver inte hålla i dem. Smart va? Jag bjuder på den idéen. Hi hiHa en skön söndag.
Kram Lena

Anonym sa...

Vilka fina recept kort, du gör så mycket fint.
Kram Birgitta

Elsa och Helena sa...

Verkligen fina Anna. Önskar dig en skön kväll!

KRAMAR