tisdag 1 maj 2012

Vinnare...

Hej!

Då har vi dragit vinnare i april-tävlingen!

Allt på bilden går till... Rosa huset i vitt!

2:a pris - ett Eva Agneskort går till Alexandra (som inte har någon blogg)
Grattis till er båda - adresser behöver jag så jag kan skicka!
Idag har vi varit på 2 loppisar! Men det var faktiskt "bara skräp"...2 pärmar och 2 böcker var allt jag hade med mig hem.
I övrigt har ela dagen gått åt ute i trädgården med att klippa ner de vissnade perennerna så nu är jag trött i ryggen, men vilken härligt solig dag!!
Kram Anna




16 kommentarer:

Sofia sa...

Grattis till vinnarna!
Ja, visst har vi haft en helt underbar dag i dag! Problemet är bara att man håller på tills man nästan kruper in ! AJ! i ryggen här också...
Kram Sofia

Nyanser av vitt sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna. Jo det går bättre och bättre med löpningen :O)
Sköt om dig. Kollar med IT killen hur man fick in typsnitten i word. Han kommer till oss på fredag.
Kramis

Härliga Livet sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin utlottning.
Vilken härlig dag vi har haft. Är nu röd som en tomat i fejset. Ha en skön start på veckan.
Kram Pernilla

Anonym sa...

Grattis till vinnarna...

Kram Birgitta

Anonym sa...

Gratulerar till vinnarna och tack för en härlig utlottning än en gång;)

Ja inte var det något vidare vare sig i Ulricehamn eller i Gällstad. Det de däremot var fullt av så var det människor;) I Gällstad var det så fullt så jag gick ut efter 5 minuter och kom inte tillbaka...Två loppisar gav mig i alla fall ett billigt fynd, fast det visar jag på bloggen imorgon;)

Önskar dig en härlig kväll
Kramar från Systrarna Karlsson

Anette sa...

Grattis till dom lyckliga vinnarna av dina ljuvliga saker ;)
Ha en underbar kväll vännen.
Kramen Anette

Anette sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Torpliv sa...

Tack Anna, för ännu en superfin utlottning och stort grattis till vinnarna! Kram Petra

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan Tack för en fin utlottning och jättekul att jag vann så fina saker.
mailar dig adressen imorgon

Kram Rosa

Monika O-sson sa...

Grattis till vinnarna. Loppisar med bara skräp är mycket tråkigt. Det är trevligt med vår och alla loppisar som öppnar upp på gårdar.
Varm vårhälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

katha´s kortmakeri sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!
Å vad du tränar duktigt.
Kram Katha

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Äsch då, ingen vinst... Men ett stort Grattis till vinnarna!
kram
Marie

Vita Magasinet sa...

Grattis såklart till vinnarna! Har inte hunnit läsa din blogg på några dagar och OJ vad du hunnit med!
Det har varit rätt intensivt för mig med. Kul med ett reportage till och många sidor! Och jag gillar också Laleh. Kram / Inggun

nattugglan sa...

grattis till vinnarna!

www.InWhite4You.se sa...

Grattis till er vinnare. Fin fina priser du gjort.
Nu kin du vinna pris hos min blogg också. Kika in får du se. HA en go fredag och strecha ryggen genom att hänga i något dörrkant eller liknande. Kram Lena

Ann sa...

Hej vännen,
Duktig du är med träningen!
Ler när jag ser dina sköna insprungna Asics (världens bästa springsko enligt mig)Om jag skulle ta och plocka fram mina också och åtminstone gå en sväng imorgon...
-Tror nästan jag ska ta och göra det!
Fredag i morgon!!
Kram, Ann