torsdag 17 maj 2012

Nu har jag bloggbutik!

Hej!
I många timmar har jag nu suttit och pillat med detta...Men nu har jag en bloggbutik!!
Eva Agnes har tålmodigt hjälpt mig med header till både denna blogg och bloggbutiken. 
Själva skapandet av bloggen har jag gjort själv - lite stolt är jag, för teknisk är jag inte...:)
Nu kan alltså även du som privatkund handla direkt av mig!
Jag har många återförsäljare över Sverige, dem kan ni ser här. 
Men alla återförsäljare köper ju inte in alla produkter, och en del privatkunder har många mil till närmaste återförsäljare. Därför skapade jag denna bloggbutik!
För att komma till bloggbutiken går det att följa länken, eller trycka på bloggbutiks-rutan längst upp till höger! 
Mina produkter av egentillverkat handgjort papper syns till vänster i bloggen, och inköpta produkter i min (eller Evas design) till höger. Ja, gå in i bloggbutiken så klarnar det säkert!:)
Kram Anna

21 kommentarer:

Drömmar i vitt sa...

Hejsan vännen!
Vilken kul idé med bloggbutik:D
Perfekt för alla som har långt till dina återförsäljare....
Den är jättefin :)
Sååå kul att få besöka dig på
Formexer vi verkligen fram emot..
Ha det gott!
Kramar Anita K

Maj sa...

Så roligt med bloggbutik. Lycka till önskar jag/M

Härliga Livet sa...

Halloj!

Vad häftigt med blogg butik. Hoppas det går bra.
önskar dig en skön lång helg.
Kram Pernilla

Sofia sa...

Nu har jag kikat!
VILKET JOBB du har lagt ner!!!
Du kan verkligen vara stolt, tycker jag... Få se om jag får till något liknande nån gång....
Kram kram
Sofia

Anette sa...

Halloj Anna
Men va kul ;) stort grattis och ett stort lycka till de kommer gå kanonbra med dina fina saker;)
Kramen Anette

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vad roligt att du satsar på en bloggbutik, alla dina saker är såå fina.
Kram Camilla

Betongglädje sa...

Grattis till bloggbutik! Va kul!
Lycka till =)
Ha en fin helg!
KRAM
Camilla

www.InWhite4You.se sa...

Oh du gör så mycket fint. Kram på dig och lycka till med butiken.

Anonym sa...

Men åh vad roligt;) Ska göra ett besök där;) Stort lycka till med den nya bloggbutiken;)

Kram och lycka till med fynden på loppisen imorgon.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så roligt! Lycka till med butiken!
Kram
Marie

www.InWhite4You.se sa...

HEj
Oj vad mycket fint du fått ihopi nya bloggen. Ska kika runt lite där o får lov att bestämma vad jag ska satsa på sen. Ha en skön helg och du... Formex blir väl kanon och... man ska va lite nervös då blir man taggad.
Kram Lena

Viola sa...

MÅSTE JAG IN OCH KOLLA :) HA EN FORTSATT SKÖN LÅNGHELG, KRAM

Viola sa...

MÅSTE JAG IN OCH KOLLA :) HA EN FORTSATT SKÖN LÅNGHELG, KRAM

Nyanser av vitt sa...

Lycka till med detta vännen och njut av helgen
Kram Agneta

Lilla Källängen sa...

Bloggbutiken blev jättefin å så mycket härliga saker du har där!
Kram Anneli

Änglarum sa...

Grattis o lycka till!jätte fin sida Anna!kram Jessica

katha´s kortmakeri sa...

Grattis! Så roligt. En dag kanske även jag...
Ha de gott!
Kram Katha

Flickorna i Mellby sa...

Så JÄTTEFIN butiken blev! Lätt att hitta och fina, fina bilder.
Bra jobbat!
Stora kramen
Ann

Torpliv sa...

Så spännande med bloggbutik, måste titta in där och se vad du lagt fram för fint! Gissar att många blir glada nu när vi får möjligheten att handla dina fina saker direkt här hos dig, jätteroligt! Hoppas du får en fin start på nya veckan och lycka till med nya butiken! Kram Petra

Nyanser av vitt sa...

Ha en fin dag vännen.
Kram Agneta

idémakeriet sa...

Grattis Anna,
Du kan känna dig stolt att bloggbutiken är nu igång.
Det ser bra ut och jag hoppas att många kunder hittar till dina fina produkter.
Lycka till!
Kram Gerda