onsdag 16 maj 2012

Kundbesök Trollhättan, Ljungskile m.m

Hej!
Igår hade jag en heldag med kundbesök i vackra butiker igen!
Men nu undrar jag vad som hänt med blogger (nya)?! Jag lade in bilderna en efter en i den ordning jag ville ha,. Markerade, förde över, och då blev de huller om buller!! Någon som kan ge mig tips tro...?
Nåväl, jag vet inte hur man flyttar dem rätt heller, så jag skriver under varje bild vart de hör hemma!
Kärrstegens Gård, Ljungskile! Butik med massa olika underbara rum, ett separat hus med delikatesser, cafè och mat! Man kan även bo där. Åk DIT om ni ska till västkusten!!
Lillstugans blommor, Trollhättan Vacker blomste/inredningsbutik. Kolla in skåpet...Vill ha!
Lillstugans blommor, Trollhättan

Kärrstegens Gård, Ljungskile
Kärrstegens Gård, Ljungskile
Salta Stänk. Stenungsund. I köpcentrat Stenungs Torg finns denna söta inredningsbutik!
                                        Salta Stänk, Stenungsund - kolla vilken vacker tapet!!
Salta stänk, Stenungsund
                                             Dreamhome, Kungälv Underbar inredningsbutik!!
                                                               Dreamhome, Kungälv
Dreamhome Kungälv
Kärrstegens Gård, Ljungskile igen.
Som sagt,,,har någon tips på detta konstiga med att bilderna ligger huller om buller - eller hur man flyttar dem rätt är jag tacksam...
Kram Anna

9 kommentarer:

Maj sa...

Hej! Jag har länge haft stora problem med bilder. När jag lägger upp (markerar osv) då syns ingen bild , jag lägger upp igen och då fungerar det ibland...I min text syns sen bara en bild, även när jag förhandsgranskar MEN i verkliga bloggen finns flera bilder. Om du vill kan du titta in hos mig och gårdagens text, ev är det dubbelbilder-inte vet jag för jag ser inga men jag får "stora mellanrum" mellan bilderna och misstänker därför att det är så. Jag är såååååå jättetrött på detta och har ingen aning om varför det blir såhär. Lycka till med att få ordning hos dig!Butiken i Kungälv, är det den på Västra gatan?/M

Eva Agnes sa...

Anna!
Är det i denna bloggen, som det blir huller om buller ?
När jag tittar på den hemma hos mig på min dator, ser den perfekt ut.
Jag har aldrig haft sådana problem med "nya" blogger.
Kram
Eva Agnes

Änglarum sa...

Hej! har inte haft samma problem,men hoppas det löser sig!önskar dig en fin helg! kram kram Jessica

Anonym sa...

Kan tyvärr inte hjälpa dig med bildproblemet så tråkigt när det krånglar. Men åh vilka härliga butiker du besökt, säger det igen du har ett ljuvligt jobb;)

SÅ roligt att du vill vara med i vår utlottning vi önskar dig all lycka.

Kram

Camillas vita villa sa...

Hej!
Visst kan man bli galen när det tekniska inte fungerar.
Oh, vilken härlig runda du har gjort.
Hoppas att det snart fungerar som du vill med dina bilder och texter.
Kram Camilla

Ellen van Bakel sa...

Beautiful!!!!
It's like a dream.........

Anonym sa...

Vilka underbara butiker du har besökt... man kanske skulle göra en semesterplan och besöka dessa butiker.

Kram Birgitta

Sofia sa...

Vilka helt sagolikt underbara ställen det finns!!!!Lyckost som får åka omkring och se allt...
Nej du, jag har inga tips angående ditt problem.... tyvärr...
Du får ha en bra helg!
Stor Kram
Sofia

Fröken Tindra sa...

Kärrstegens och Dreamhome har jag varit i några gånger. Härliga miljöer! Inspirerande! Njutbart!
Jag har fått använda Google Chrome för att ens kunna göra inlägg ett tag nu.
Kram!