torsdag 10 maj 2012

Kundbesök i Vegby

Hej!

Idag har jag varit på ett kundbesök i Vegby, ett litet samhälle 20 min från Ulricehamn.

Där har Maria Fält en ljuvlig liten butik i ett gårdshus som hennes man byggt åt henne!

Den fina butiken heter Willa Stenhamra
Har ni sett vilken fin diskho!! Vill ha! Finns på IKEA, det trodde i alla fall inte jag när jag såg den!

Maria har även en blogg


Är det någon som bor i närheten och vill göra en liten utflykt är denna butik ett fint mål!

Är man ändå i Vegby kan man passa på att ta en fika på Café Nyfiket och titta på Systrarna Karlssons fantastiska återbruksdesign!

Jag har gjort lite nya presentkort igen, denna gång till Butik Gylldevik i Ljungsarp.

Ikväll blir det loppis igen!

Kram Anna

11 kommentarer:

Maria sa...

En underbar butik. Får gå in på bloggen också. Ett väldigt fint visitkort :)

Torsdagskramar från Maria

Rosa i huset i vitt sa...

Ser jättemysigt ut

Kram Rosa

katha´s kortmakeri sa...

Å vilken fin butik synd att det är sååå långt bort.
Ha en fin loppis kväll.
Kram Katha

Betongglädje sa...

Ser så mysigt ut!! Ha en fin kväll!
KRAM Camilla

Anonym sa...

Visst är det en härlig butik, så mysig och visst är det ett mysigt fik de har i Vegby;)

HOppas du gjorde många fynd igår, här blev det mys med familjen istället, men men tar igen det på lördag då de är Vegby som gäller...

Önskar dig en härlig helg
KRam

Lilla Källängen sa...

Åh vilken mysig butik..men så långt från mig tyvärr, så ska nog titta in på bloggen:-)
Jättefint kort!!
Ha en fin fredag!
Kram Anneli

homemadebyanna sa...

Omg vilken söt liten butik.
Hoppas du hittade en massa fina saker

anna

Sofia sa...

Åh... så fint!
Måste ta och kolla in hennes blogg...
Du får ha en härlig helg!
Stor Kram
Sofia

Anonym sa...

Vegby är inte långt från där jag bor, måste åka dit.

Kram Birgitta

Nyanser av vitt sa...

Du får göra såna mysiga kundbesök vännen. Ha en fin helg.
Kram Agneta

Nyanser av vitt sa...

Åh vad bra att det har fixat sig. Spännande va :O)
Kram