torsdag 3 maj 2012

Gnosjö, presentkort och ett stort steg

Hej!

Igår var jag på kundbesök i Gnosjö! Denna vackra butik heter Två stolar


Här fanns det härlig inredning och massa vackra blommor!


Man fick en känsla av vår! Och våren verkar ju komma nu - äntligen!!


Här är presentkort jag gjort till Margaretas eftr. i Hovmantorp som jag besökte i förra veckan! Ursäkta bildkvalitén, jag tog kortet nu på kvällen och är inte så bra på att ta kvällskort...

Här samsas Margaretas med ett annat jag tryckt och skickat idag till Lilling Cottage på Hönö
Jag tycker det är fullt ös med allt möjligt just nu och jag hinner inte blogga eller heller läsa så mycket på bloggar som jag skulle vilja...

Idag har jag fått bekräftelse på att jag faktiskt tagit det STORA steget och anmält mig till FORMEX i augusti...Oj, vad jag känner mig nervös!! Om det är någon som inte vet vad det är, så är det Sveriges (Nordens kanske?) största inredningsmässa. Dit åker present och blomsterhandlar och gör sina inköp inför höst och jul. Där ska lilla jag stå och pröva lyckan bland sådär 700 andra utställare... Jag har velat det länge, men inte vågat ta steget pga att det kostar sjuka pengar att vara med...Men nu ska jag våga!

Men jag vet inte riktigt var jag ska bo...Skulle vilja ha tag på något riktigt billigt men ändå hyfsat trevligt och gärna nära mässan.

Kram Anna

5 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Kul vännen. Vi har idag fått bekräftat att uppsägningen av montern är OK.
Ska du inte bo på det där hotellet med Mona nu? Annars har du ju lägenheten/rummet i Solna
Kram Agneta

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in för att önska dig en trevlig helg och tacka för de fina sakerna jag fick med posten idag

Kram Rosa

Viola sa...

Det gjorde du rätt i...har ju tjatat på dig :O) ha en fin helg och så ses vi på FORMEX, kram

Anonym sa...

Åh formex;) du kommer passa likt handen i handsken;) så roligt för dig... Loppisen börjar i äspered kl 9 idag. Dalstorp kl 13 imorgon och holsjunga kl 10 . Har inte kunnat komma in på din sida för den har varnat för virus men vi svarade din kommentar i förra inlägget så du kan läsa mer om det där.

Åh du kommer göra succée på formex
Kram

Torpliv sa...

Så spännande med Formex, dina fina saker kommer att bli väldigt uppskattade, det är jag säker på! Önskar att man kunde smyga in och titta, det måste vara en fantastisk upplevelse!
Ha en fin helg! Kram Petra