onsdag 7 september 2011

Bläck-tips!

Hej!

Idag ska jag faktiskt göra reklam!:)

Jag gör åt VÄLDIGA mängder bläck till skrivaren. Köper 10-12 patroner åt gången. Frågade den lokala data-leverantören om de kunde göra något på priset när man köper så många, men nej, det kunde de inte.

Så då letade jag på nätet och jämförde priser. Hittade en firma som heter Eko-Print som jobbar med att återfylla tomma patroner. Jag sparar c:a 100:- per patron OCH gör miljön en tjänst! De tomma partronerna skickar man tillbaka till dem i portofritt kuvert! Är det något som krånglar löser de det med ett leende! En riktigt bra firma som jag gärna rekommenderar! Jag har handlat länge av dem nu.

Nu har jag tränat, och resten av dagen kommer jag tillbringa i källaren med papperstillverkning.

Ha en bra dag och hoppas ni har finare väder än detta grå, grå, regniga jag har...

Kram Anna!

6 kommentarer:

Drömmar i vitt sa...

Hej fina Anna!
Tack för senast :-)
Du tjänar ju dubbelt på att handla bläck så, både pengarna & miljön...
Börjar längta efter de underbara varor jag beställde hos dig....men jag får ha tålamod i några
veckor till...:-)
Ha en underbar dag så här mitt i veckan!
Kramiz Anita K

Anonym sa...

Åh vilket bra tips. Ska genast kolla in deras sida;)

Önskar dig en skön dag

Fru Lagom sa...

najs =) vilken bra affärsidé.
ska nog beställa därifrån nästa gång det är dax att byta patroner. återvinning är icke att förringa ;)

ha det fint!

/kräm

Anette sa...

Halloj gumman
Härligt att du kan tjäna nån krona ;) de är ju faktiskt ganska dyrt med patroner.
Ha en härlig kväll.
Kramar Anette

Lisa sa...

Åh så snällt att du delar med dig av det gumman. Tackar. Och ännu roligare att du kan tjänat på att hitta dom. Ha de så bäst nu...

Kram Lisa

Drömmar i vitt sa...

Hej igen.....
Vill bara säga att du har något att hämta på min blogg...
Kram Anita K