fredag 2 september 2011

Barnförkläden på ingång...

Hej!

Som jag ställde till det med utlottningspriset igår!:) Det stod ju Kicki på lotten, jag letade upp en mailadress på Kicki och mailade att hon vunnit 2:a priset! Precis när jag mailat insåg jag att mailadressen inte stämde med den på lotten! Det var alltså flera Kicki med och tävlade... Men självklart får båda Kickiorna varsin disktrasa, det var ju JAG som snurrade till det!:)

Tänkte visa vad jag har på ingång om några veckor...

Små söta barnförkläden! De är sydda i vitt härligt halvlinne.
Ett svartvitt ängelmotiv är påsytt, och det är inget "plastat" utan de är tryckt rakt på tyget och håller för strykning!

I halsen är det spets, och likaså på en liten ficka.

Jag har provat dem på en 5-åring och en 10-åring och det funkade fint på båda!

På söndag ska jag åka på "studie-besök" på Formex - Sveriges största inredningsmässa riktad till inrednings/blomsterbutiker. Jag vill SÅ gärna stå med som utställare där, men det är så ohyggligt dyrt...25-30.000:- + moms för minsta monter och enkelt boende...Jag vill i alla fall se det med egna ögon, bilda mig en uppfattning om ifall jag ska "våga hoppa" eller inte nästa mässa som är i januari...

Kram Anna

5 kommentarer:

Betongglädje sa...

Hej!Ok det låter som mycket pengar med formex. Men tänk hur långt du når ut och får ännu mer kunder du kanske tjänar massor av att stå där ;)
Bara en tanke!
KRAM

Anonym sa...

Så vackra förkläden, jättefina... Oj mycket pengar det kostar men som ovanstående säger du kan ju nå ut till många... Åh tänk att få gå på Formex önskan efter den där lilla butiken blir större för var dag och jag lovar, när jag har den där butiken så kommer dina kort vara ett naturligt inslag i utbudet;)

Önskar dig en härlig helg

Lisa sa...

Hej min vän , Ja ibland kan det strula till sig. Men så söta förkläden. Tyvärr har jag bara pojkar i mindre ålder så de blir nog inte så glada om jag sätter på dom ett. Men superfina var dom. Du är så duktig gumman. Låter väldigt dyrt med den mässan. Men du kommer säkert stå där framöver med dina fina saker...

Kram lisa

Änglarum sa...

Hej Anna! så underbara förkläden :) ha de så bra på formex! men att det ska vara så hutlöst dyrt!!! kramiz Jessica

Anette sa...

Halloj vännen :)
Åhh idag fick jag mitt paket :)Tusen tack jag är helnöjd :)
Jättesött förkläde synd man inte har nått barnbarn än;)
Gud va härligt att gå på Formex mässan o du ska se att nästa år är du med där .
Synd att de ska vara så himla dyrt!!
Ha en toppenkväll o så himlans kul på mässan .
Kramar Anette