fredag 1 juli 2011

Och vinnaren är....

Hej!


Ja, då var det dags för vinnardragning av min lilla utlottning...:)


Vem kan det vara, vem kan det vara...

Sambon drog lycko-lotten och det blev goa Camilla med bloggen Landet mellan vikarna (m.m) som jag träffat personligen, KUL! Grattis! Hör av dig med adress, så skickar jag vinsten!

Camilla vann produkter ur min egen produktion:


1 disktrasa med barnpar

1 A4-ark av mitt egna handgjort papper med noter och änglar och

1 grytlapp med rosmotiv


Nu blommade en pion jag planterade för 2 år sedan för första gången!
Det var som en "smäll på käften" att titta in i denna bedårande skapelse!! Jag bara ÄLSKAR pioner!!!

Denna är inte fy skam den heller!


Imorgon bär det av till Göteborg! Jag och Per (sambon sedan 23 år) ska vara innerligt "pubertala" och gå och se Iron Maiden på Ulllevi. Och så ska vi bo på anrika Hotell Eggers och bara rå om varandra! Vi är dåliga på att bara vara själva, man borde vara bättre på det...

Kram Anna

7 kommentarer:

Lisa sa...

Stort grattis till vinnaren av dina fina saker gumman. Pioner är Underbara, tycker ranunkler är som minipioner. Önskar dig en skön dag..

Kram Lisa

Cajsas Faster sa...

Attans då;)

Ha en underbar helg! Kram Marie

Änglarum sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren :)... Lyssnade faktiskt på Ironmaiden på hemvägen från Stockholm!! då radiokanalen vinyl 107.1 "rockklassiker" hade maiden timme :) ( brukar lyssna på deras webradio hemma med i bland! ha så kul o rå om varandra.kramiz Jessica

Elsa och Helena sa...

Hoppas papperstillverkningen gick bra och ha det så trevligt på konserten. Visst syns vi hos Violan? Ha en skön helg nu. KRAM Helena

Anette sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren .
Ha de så trevligt i helgen :)
Kram Anette

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren.Tack för en mysig tävlig.Ha en underbar helg.Kraaam Rita ♥

Nyanser av vitt sa...

Grattis till lyckliga Camilla. ha det toppen på Maiden
kramis Agneta