tisdag 31 maj 2011

Utlottningen slutar idag...

Hej!

Puh, plötsligt var följarna tillbaka så allt löste ju sig!

Ville bara påminna om att det är sista dagen i min tävling idag!

Lottar ut 3 av mina egna produkter:

1 ljuvlig handduk i vitt halvlinne med spets, 1 disktrasa med änglar och ett citatkort av handgjort papper!

Dragningen blir väl i natt kl. 00.00...så än finns det tid att vara med!

Nu ska jag ner i källaren och tillverka papper! Eller...kanske ska jag flytta ut arbetsbordet denna ljuva sommardag!?

Kram Anna

3 kommentarer:

Härliga Livet sa...

Jag hoppas på en vinst :) Tycker du kan va ute i solen och göra ditt fina papper.
Ha det gott i solen.
Kram pernilla

Lisa sa...

Ok, blåhåller tummarna fram till 00 dåoch hoppas. Du gör så superfina saker. Finns de att få tag på annars också ? Ha de så gott...

Kram LIsa

Lisa sa...

Tack goa du. Ja Nice är jag ofta på. Men det är nog handduk och trasa som hägrar väldans mycket..Så det blir till att beställa om jag inte vinner. Håller hårt om tummen än, hahhaa.

Kram Lisa