torsdag 26 maj 2011

"Dagens..."

Hej!
Detta kopierade jag från min kund Lavendel & Lantlivs blogg!
Kopiera gärna vidare, och fyll i egna tankar!:)

Dagens humör: Stressat med gott!:)

Dagens borde: Träna, än finns det tid att hinna...Måla Claras rum, än finns det tid att hinna...Borde även städa...KAN hända att det får hoppa till morgondagens lista...

Dagens frisyr: Slarvig knut - som alltid...hinner inte fixa...

Dagens smink: Samma som alla dagar. Svart eyeliner målad med pensel, och svart mascara.

Dagens klädsel: Indisk tunika & svarta tights

Dagens favoritlåt: ”Heroes" David Bowie

Dagens planer: Att hinna så mycket som möjligt innan jag stupar i säng vid 01.30!:)

Dagens vill ha: Fler timmar på dygnet (och så sitter jag md sånt här??? Vad är det för fel på mig!:))

Dagens längtan: Att sätta mig med dagens "pyssel-påse" (beställningar) i soffan vid något bra program! Samt duschen efter den potentiella träningen...

Dagens beroende: En kopp thé med grädde är aldrig fel!

Dagens tråkigaste: Fortfarande irriterad/ledsen över att jag åkte in i en laserkontroll igår och fick böta 1.500:-...

Helgens bästa: Att vi har "mamma-träff" imorgon, ett gött gäng tjejer som träffas 1 gång varannan månad för att prata, äta och dricka gott vin! Den vi är hos lagar mat på något lands tema, imorgon blir det Japanskt tema, ska äta sushi för första gången! Nuförtiden träffas vi utan barnen som en gång förde oss samma...:)

Helgens mest efterlängtade: Ja, det är nog tjejträffen. Och vinet:)

Dagens motto: Strukturera +"En sak i taget tills du är klar."



Kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

JA visst var det kul. Roligt att se hur andras dagar ser ut.
Kram Eva-Lena

flenmark sa...

Oj, det har jag glömt! Vad tyckte du om Sushi???