torsdag 5 maj 2011

Den, den, eller den?

Hej!

Ja, här sitter jag och förbereder hösten och julens nyheter...Helt knäppt i all vårgrönska, men det är så det går till i grossistbranchen!:)
Disktrasorna har ju blivit en enorm succé! Snart 1.000 st per motiv har lämnat Villa Nord!
Och då planerar jag en fortsättning - helt enkelt en jul-disktrasa! Men då är frågan vilket motiv man ska välja... Tänker bara ha ett, och aspiranterna är följande...
Nr. 1 Flicka vid julgran

Nr. 2 Klassisk tecknad tomte

Eller nummer 3, en annan tomte. Är det någon som vill kommentera sitt tycke och smak är jag jätteglad!
Och så undrar jag om någon möjligen vet hur man får till den turkosa målningen på ett brunt skåp...

Något åt det här hållet. Är det bara att måla och slipa av här och där tro?

Kram Anna

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja du det var inte lätt med trasorna och motiven...tycker ju alla är fina. Kanske nummer 1. Kramar Maria

Maria sa...

Utlottning på Marias Hörna - Njut av Livet :) Välkomna in och jag önskar dig en trevlig helg ! Kram Maria

Åsa Gutemyr sa...

Hej Anna! ja,du... dom e ju sååå fiiina alla dina trasor, men jag röstar nog på trasa nr :1
Ang ditt skåp, så skulle jag rekommendera dig att (om skåpet är brunt från början)smörja in det med ofärgat möbelvax där di INTE vill ha turquise, sen måla skåpet lite "slarvigt" med turquise eller ännu hellre smörja in färgen med en bomullstrasa eller "trassel",finns i välsorterade färgaffärer.. där du har smörjt in vaxet, fäster inte färgen... avsluta med att smörja in hela skåpet med vax igen, när färgen torkat för en skön chabby-yta... LYCKA TILL! Kram Åsa Gutemyr på Station 18