onsdag 9 februari 2011

Tillbaka?

Hej!
Efter 12 dagars vedervärdig influensa (har nog aldrig varit så här sjuk!!) börjar jag sakta, sakta få tillbaka lite energi igen. Jag är inte bra, men ändå något lite, lite bättre...Hoppas på en vändning nu! Har vilat, sovit, och så har jag vilat och sovit också...
Tänk att en hyfsat ung "tjej" som jag, som tränar regelbundet och har bra värden, kan bli så här SJUK!! LÄNGTAR efter att bli stark och kunna träna igen!
En av vårnyheterna är en ny"Mors Dag"-kategori. Kära mor har inte haft en egen kategori innan, och det är ju skamligt!! Nu har hon det! Syns inte på hemsidan än, men kommer in snart.
Nästa annonsbild till "Drömhem & Trädgård". Där har jag en stadig annons varje månad sedan ett drygt år tillbaka. Det är min favorit-tidning! "Stressa rätt" borde vi kanske lära oss lite bättre ibland... Denna text tog jag en gång ur en Expressen-bilaga och tryckte upp på handgjort papper som innehåller riktiga blommor och blad.


Nu planerar vi sommar-semester för fullt! Det har varit alldeles för många år av "vi tar det som det kommer", inget bokas innan i sista stund och det har ju inte alltid blivit så bra...Nu ska jag vika mig för resten av familjen och gå med på en "All inclusive"-semester till något medelhavsland...Blir jag rastlös (och det brukar jag bli!) sticker jag iväg på något litet äventyr själv...:)


Jag väntar på att den nya textilen ska komma hem. Det är sagt c:a vecka 7, men kan dra iväg till v.8 så ha tålamod...

Kram Anna

1 kommentar:

Viola sa...

Det där lät ju inget vidare, 12 dagar..men skönt att höra att du är på bättringsvägen, kram VIOLA