måndag 28 februari 2011

Lagerrensning!

Hej!

När det var populärt med torkade blomsterarrangemang en gång i världen jobbade jag med det! Kvar finns ett lager med diverse olika saker som behöver rensas! Jag säljer dessa produkter till rent inköpspris eller lägre ändå! Kör med öppna priser, eftersom jag tror att det i princip enbart är butiker som läser här! Moms och frakt tillkommer.

Ljushållare för fastgjutning. Total höjd 28 cm total bredd 37 cm. 6 st. á 19:-

1.”Vas” i glas för t.ex snäck och ljusdekorationer.
Höjd 16 cm, diameter upptill 10,5 cm. 10 st. á 20:-
2. Hjärta av vit kokosfiber med upphänge för vägg.
Höjd 25 cm bredd 18 cm. 8 st. á 15:-
4. Näverstrut med upphänge för vägg. Mini. ´
Höjd 10 cm, bredd 6 cm. 34 st. á 5:-

5. Näverstrut platt för vägg med "ficka" för dekorationer.

Höjd 10 cm, bredd 12 cm. 12 st. á 13:-

6. Platt miniväggkorg med "ficka" för dekorationer. Höjd 13 cm, bredd 10 cm. 14 st. á 5:-


8. Doftljus höjd 5 cm, diameter 4 cm.
Melon 13 st. á 5:- Persika 13 st. á 5:- Körsbär 11 st. á 5:-

9. Citrontavla i trä. Höjd 40 cm, bredd 15 cm. 3 st. á 40:-

10. Ymnighetshorn med upphänge för vägg. Höjd 16, bredd 8 cm 43 st. á 5:-

12. Stjärnor av guld eller silverfärgad cocosfiber.
Stora 30 cm. 14 silver á 7:- 27 guld á 7:-

Kontakta mig om du hittar något av intresse!
Väntar och väntar på den nya textilen, men idag fick jag en pack-lista per mail så det är väl
på gång får vi innerligt hoppas...
Kram Anna

1 kommentar:

Viola sa...

Håller tummarna för dig på utlottningen, hoppas dagen din varit bra, ha en skön helg, kram VIOLA