fredag 3 december 2010

Julfönster

Hej!
Jag trodde nog jag skulle hinna blogga mer än en gång i veckan, men det verkar inte så!
Hjälp, vad mycket jag har haft att göra med de nya textil-produkterna och disktrasorna!:)
Det är en helt fantastisk känsla! Jag har ju inte förut jobbat med produkter jag inte tillverkar själv, så att det landade så här bra kunde jag inte drömma om!:)
Jag har många idéer i huvudet på hur jag ska gå vidare med textil och annat! Det är väl bara att sätta sig ner och sammanställa!
Jag har i alla fall hunnit julpynta lite i huset! Lägger mest krut i burspråksfönstret där jag bygger upp ett litet landskap med mossa och tomtar.

Detta är en fantastisk handtovad tomte jag köpte för många är sedan på en julmarknad!
Dyr som skam var den, men man har ju den för hela livet!
Jodå, jag behöver fylla på mer mossa här och där, men det är ju inte så lätt att
gräva fram under all snö nu...

Alla små tomtar är hantverk!
"Brorsan" till den första tomten, lika detaljrik och härlig den!

Det var visst lite för ljust ute för att få en bra helbild, återkommer med det!
Kram Anna

Inga kommentarer: