onsdag 20 oktober 2010

Omvända världen...

Denna dag började jag med ett pass Poweryoga.
Här är världen lite omvänd!:) I juni-juli sitter man och tar fram tomtar och höstnyheter, och nu jobbar jag lite lätt med vårens nyheter på mellanstunder. I början kändes detta VÄLDIGT konstigt, men nu har jag vant mig!
Mycket ska göras förutom att ta fram nya motiv och utforma själva broschyren.

Kuverten gör jag av ljusa papperstapeter
Jag har gjort alla (drygt 200) kuvert till nuvarande kunder nu!




Rullar ut tapeterna, och har en pappmall jag ritar efter.
Sedan är det till att klippa ut alla, vika, och limma ihop kanterna med tapetlim.
Pyssel, pyssel...





Och så ska alla adresser skrivas med kalligrafipenna!
Så jag har nog att göra ett tag framöver!:)

Själva nyheterna har i princip helt tagit form i huvudet på mig nu.
Ha en fin dag!
Kram Anna





Inga kommentarer: