fredag 15 oktober 2010

Bästa köpet på länge!





Igår fick jag hem lite korgar och kortställ från Ib Laursen. Jag såg även en "pysselkorg" jag var tvungen att köpa till mig själv! Såg framför mig hur bra den skulle vara till mitt kvällspyssel vid TV:n - vika och packa beställningar! Den var i verkligheten ÄNNU bättre än jag föreställt mig! Jag får med allt i en sväng (förutom själva korten då). Helt enkelt en toppenkorg!!
Jag var tvungen att beställa 5 st, så jag har 4 över. Maila vid intresse!

Och så här ser kortställ och korg för korten ut (väntar på ytterligare ett restnoterat ställ) Det i trä är slitet vitt och passar till små-korten minikort, litet dubbelt, tags, etiketter m.m Korgen har inga fack, så där går även större kort plats. Maila vid intresse!

Måste även visa en vild och vacker pelargon jag har på verandan, den vräker ut och är alldeles underbar!

Hmmm...undrar just hur man får text MELLAN bilderna säger nybörjarbloggaren...Tips?

Nu ska jag städa hela huset... Nej, inte kul alls, men förra veckan kom jag på att det blir LITE roligare om man har en Mp3-spelare med bra musik i öronen!

Kram Anna

Inga kommentarer: